Värdelös service. Dags att hitta rätt.

Fick tillbaka min K850i efter service men nu har samma problem uppkommit igen. Touchknapparna slutar funka och det går inte att låsa upp knapplåset. Bara att ta ur batteriet.

Vet inte riktigt hur jag ska göra nu eftersom det kostar ungefär 100:- med rekommenderat brev att skicka iväg telefonen. Att inte kunna åka och lämna in telefonen är helt klart nackdelen med att köpa över Internet.

Känns också surt att inte ha tillgång till telefonen nu medan man är på topp innan det kommer nya telefoner. IDG verkar tycka att de är mer spännande än de telefoner som släpptes under 2007. Förhoppningvis är programvaran mer stabil i alla fall.

GPS funktion hade varit roligt att ha men det går att lösa med tillbehör. Appropå tillbehör så behöver jag en 3,5 mm adapter för att kunna använda mobilen med min FM sändare i bilen men nu när jag ser hur pass billigt HGE-100 är tror jag att det blir ett sånt istället för det löser mitt 3,5mm problem också.

Det här inlägget postades i IT, Mobil, Nyheter. Bokmärk permalänken.

3 svar på Värdelös service. Dags att hitta rätt.

  1. KIM skriver:

    har du hört talas om konsumentköpslagen?
    Är din produkt trasig skall återförsäljaren ombesörja fraktkostnader, milersättning alt. skicka ut fraktsedlar till telefonen.
    lycka till!

  2. johannes skriver:

    Visste faktiskt inte att det var en del av konsumentköpslagen.

    Tack för den upplysningen.

    Ska höra vad Katching har att säga om det.

  3. Pingback: Tekniska tankar » Telefonen skickad på service igen

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.